KRONBus program za poslovanje autobusnog
kolodvora omogućuje niz prednosti:
- Potpuno umrežavanje svih segmenata kolodvorskog i pozadinskog poslovanja
- Pouzdan rad, kako na jednom računalu, tako i u mreži računala
- Potpuni centralizirani nadzor poslovanja svih radnih jedinica
- Program može biti integriran u programsku podršku cjelokupnog poslovanja
- Mogućnost prilagodbe svim specifičnim zahtjevima pojedinog klijenta
- Jednostavno i intuitivno korištenje (user-fiendly pristup)
- Korištena programska rješenja omogućuju izuzetnu brzinu dohvata i obrade podataka
- 24-satna napredna korisnička podrška (Internet, telefon, dolazak)
BLAGAJNE
- Podaci o prodanim kartama automatski se šalju na server i koriste za obračune prijevoznicima.
PROMETNI URED
- Omogućuje jednostavno vođenje prometnog dnevnika (evidencija pristajanja, evidencija
korištenja parkirnog prostora...).
- Veza sa serverom omogućuje pripremu i korištenje podataka za obračune prijevoznicima.
OBRAČUNI PRIJEVOZNICIMA
- Automatski obračun po prijevoznicima na temelju prikupljenih podataka na serveru,
generiranje faktura i virmana za prijevoznike (HUB-1).
EKONOMAT
- Nadzor i upravljanje ekonomatom i njegovo automatizirano usklađivanje s ostalim
segmentima.
VOZNI RED
- Omogućuje pravodobne informacije putnicima.
- Jednostavno ažuriranje prema potrebama poslovanja kolodvora.
VEZA S RAČUNOVODSTVOM
- Svi podaci bitni za financijsko poslovanje proizašli iz poslovanja autobusnog kolodvora
automatski se šalju u knjigovodstveno-računovodstveni ured.
- Knjigovodstveno-računovodstveni ured može biti dislociran (internet veza) ili umrežen
na istoj lokaciji kao i kolodvor.
Sve proizvode tvrtke KRON prati i odgovarajuća napredna korisnička podrška o
kojoj možete saznati više na sljedećim stranicama.