Poslovanje autobusnog kolodvora

KRONBus program za poslovanje autobusnog kolodvora omogućuje niz prednosti:

  • Potpuno umrežavanje svih segmenata kolodvorskog i pozadinskog poslovanja
  • Pouzdan rad, kako na jednom računalu, tako i u mreži računala
  • Potpuni centralizirani nadzor poslovanja svih radnih jedinica
  • Program može biti integriran u programsku podršku cjelokupnog poslovanja
  • Mogućnost prilagodbe svim specifičnim zahtjevima pojedinog klijenta
  • Jednostavno i intuitivno korištenje (user-fiendly pristup)
  • Korištena programska rješenja omogućuju izuzetnu brzinu dohvata i obrade podataka
  • 24-satna napredna korisnička podrška (Internet, telefon, dolazak)

BLAGAJNE

  • Podaci o prodanim kartama automatski se šalju na server i koriste za obračune prijevoznicima.

PROMETNI URED

  • Omogućuje jednostavno vođenje prometnog dnevnika (evidencija pristajanja, evidencija korištenja parkirnog prostora...).
  • Veza sa serverom omogućuje pripremu i korištenje podataka za obračune prijevoznicima.

OBRAČUNI PRIJEVOZNICIMA

  • Automatski obračun po prijevoznicima na temelju prikupljenih podataka na serveru, generiranje faktura i virmana za prijevoznike (HUB-1).

EKONOMAT

  • Nadzor i upravljanje ekonomatom i njegovo automatizirano usklađivanje s ostalim segmentima.

VOZNI RED

  • Omogućuje pravodobne informacije putnicima.
  • Jednostavno ažuriranje prema potrebama poslovanja kolodvora.

VEZA S RAČUNOVODSTVOM

  • Svi podaci bitni za financijsko poslovanje proizašli iz poslovanja autobusnog kolodvora automatski se šalju u knjigovodstveno-računovodstveni ured.
  • Knjigovodstveno-računovodstveni ured može biti dislociran (internet veza) ili umrežen na istoj lokaciji kao i kolodvor.

Sve proizvode tvrtke KRON prati i odgovarajuća napredna korisnička podrška o kojoj možete saznati više na sljedećim stranicama.